Saturday, April 13, 2013

scholarship..


as salam n gud evening ^^
well tadi aku baru je check email..
n seriously terkejut bila ada email from  -------
yg beri tahu aku dapat offer 
untuk sambung study
dekat Monash University, Australia
*aku melompat kejap..
but bila fikir balik..
scholar x dpat lagi nie..
hati dah mula tak senang..
niat nak pergi ada..cara pula tak ada..
MARA dah la terlupa nak mohon...
*agak sedih sebenarnye...
JPA mencabar sangat...
so...terpaksalah aku tunggu dulu..
result tok 3 scholarship laen
 yg aku mintak tu...
doa je la..salah satu tu dapat..
x sanggup kalau nak study abroad without scholarship..
kesian pula kat parents nanti...
so apa yg aku harapkan sekarang..
semua nya berjalan lancar...
doakan aku dapat scholarship ya!!!

~ I WANT TO BE A CHEMICAL ENGINEER~