Sunday, April 14, 2013

Throw Back (!)


as salam n hello guys!!
matahari dah tunjukkan muka
after hujan lebat dari subuh tadi...
alhamdulillah..
hujan rahmat!
well..tadi pagi aku kemas-kemas kan..
barang-barang yg berlambak
n x tersusun dalam bilik aku..
*bajet rajin kejap
n terjumpalah gambar-gambar
masa aku still bergelar
STUDENT KUSESS
*chewahhhh..still ngaku gak la
or nama panjangnya..
SEKOLAH MENENGAH SAINS KUALA SELANGOR.
rasa epic pula bila tengok 
gambar-gambar ni..
lacu sangat rasanya..
n akhirnya aku pun 
ikut la 'hujan' sekejap...
so ni aku selitkan la sikit
 gambar-gambar yg ada...^^

sambutan hari guru f4
*get ready tok persembahan esok hari
<kawad berirama>
kem kepimpinan
*persiapan khemah
bbq f3
*enjoy kambing golek
 assembly house cleaning hari ahad
*tujuannya..dengar ckg maga membebel
orentasi f1
*surau al-'arif
pasca pmr
*team netball wira