Sunday, May 19, 2013

Proud to be ....


Alhamdulillah.. 
Hari Kecemerlangan 
Sekolah Menengah Sains Kuala Selangor
Tamat dengan jayanya hari nie!
Kalau nak ikut 
bahasa biasanya Hari Graduasi
Untuk form 5 batch 0812
 Yg digabungkan sekali dengan 
Hari Kecemerlangan untuk junior form 4
 Yg perform masa PMR 2012!!
Even aku sendiri pun 
tak dapat datang hari ni
Atas sebab yg tertentu 
Yg memang x boleh nak dielakkan!
Sedihh..tu je yg aku boleh cakap
But aku happy untuk 
batch eccentric 0812! 
Walaupun aku x ada kat sana
Macam terasa juga semangatnya!
Dalam 5 tahun hidup kat KUSESS nie
Dah macam-macam pahit n manis
Yg dah batch eccentric 0812
Nie rasa..
Even sesusah mana pun..
Kita semua still sama-sama
Settle kan juga..
Paling aku x lupa 
kenangan malam before 
sambutan hari guru..
*yg kita semua stay kat dataran gemilang
N dewan prima sampai pukul 4 pagi tu*
Apa yg dah jadi malam tu..
Betul-betul buatkan aku rasa
Semangat batch eccentric 0812
 yg kuat gila!!
Ni tak tipu tau!!
Bila dah 5 tahun kita sama..
Finally, sampai masa masing-masing 
bawa haluan sendiri pula
Kejar cita-cita masing-masing!
But still semangat eccentric tu ada 
Dalam diri kita!!
Terharu n sedih bila korang
 masing-masing buat luahan hati
*video yg loy buat tu*
Even yg selama 5 tahun ni
Aku rasa ada gak makhluk 
yg palingggg cold hearted!!!
Sampai aku pun cuak nak tego
Boleh wat luahan perasaan 
tangkap leleh gak la
Thanks sangat kat semua!!
Korang banyak ajar aku..
Benda-benda yg aku x pernah tahu
Dari aku mula jejakkan kaki
 kat bumi kusess
Sampailah aku melangkah keluar 
dari bumi kusess tu gak!
Good luck guys!!!
Aku sayang korang sampai bila-bila