Monday, May 20, 2013

ASPer UPM 2013/2014


As salam semua..
kali ni just nak post kearah
sambung study tok lepasan spm pulak..
selalu asyik post kenangan lama je kan?
so now let's get started
dengan benda baru..
Asasi Sains Pertanian, UPM
or nama ringkas lagi pendeknya..
ASPer, UPM!
sebut pasal ASPer ni..
ramai beno la yg ingat aku nak jadi petani moden!
nama je pun dah asasi sains pertanian
diulangi ada sains ok?
pertanian tu pelajaran tambahan je!
ok apa? dari asasi lain yg asyik ngadap buku je
mau gila nanti!

baik aku pergi berladang gak!
pelajaran still same gak
ada bio, chem, phy, math, eng 
but ada penambahan kat agriculture
tok batch bawah-bawah aku
if n only if korang dapat asasi UPM
jangan la berat hati nak masuk
seyes itu kenangan terindah!
bila kau dah masuk degree,
kau mesti rindu gila zaman asper kau!
sebab tu apa yang aku rasa sekarang
kalau boleh di ulang balik waktu
aku nak stay jadi student asper
sampai habis belajar!ahhaaha

ni segala subject yg budak asper kena study
3 sem but 1 tahun je!
1 sem tu dalam empat bulan la
lupa pula..kalau matriks ada duit kocek
Asasi pun ada juga..
setiap sem RM1250.00
 cukup la untuk tanggung makan minum!
kalau habis juga..tak tau la
 korang buat belanja apa???
biasanya student ASPer ni stay dekat kolej 13
but since intake bawah aku makin ramai
dengarnye ramai je kena campak
kolej len!
so if nak stay kolej 13,
datang la daftar awal2 ye!
macam aku dulu,
 nama kat kolej 16
tapi aku datang daftar awal
dapat kolej 13!yeah..
tu je la kot!
selamat maju jaya semua bakal asper!!




see yaaa ^^