Saturday, June 29, 2013

get well soon frenz!



As salam semua..
lama dah aku x singgah menconteng wall blog nie
hidup kat U yg memang busy 
buatkan aku sendiri kadang-kadang x ada masa 
untuk buat semua benda
but kali nie..
aku meluangkan gak sikit masa 
untuk mencoret n mewarnakan wall blog ni!
.....
berita yg aku dapat minggu lepas
betul-betul buatkan aku tergamam
terkejut atau bahasa lagi tepat
aku tak percaya
kawan yg dah 6 tahun aku kenal
bermula dari form 1 kat KUSESS
sampailah sekarang
walaupun x pernah kenal rapat dengan dia
but still as satu batch aku tetap terasa sedih 
dengan berita yg kawan-kawan lain sampaikan
orang yg selama ni aku tengok aktif bersukan, cergas..
now terlantar sakit kat hospital!
benda yg x pernah aku bayangkan akan jadi dalam batch aku
but takdir Allah siapa yg tahu!
aku hope dia terus kuat dan bersabar dengan dugaan yg menimpa..
Allah tak akan uji hamba-Nya
kalau hamba-Nya sendiri x mampu nak tanggung dugaan tersebut.
hanya doa yg dapat kami, warga Eccentric 0812 utuskan untuknya.
semua mengharapkan dia kembali sihat dan teruskan perjuangnya
bersama-sama kami kembali!
InsyaAllah!

aku hope kat sesiapa yg ada membaca post nie
boleh la sama-sama mendoakan keselamatan dan kesihatan 
Farid Karoji agar dia kembali pulih seperti biasa!

اللهم أكثر مالي وولدي وأطل عمري واغفر لي وبارك لي فيما أعطيتني 

Ya Allah Perbanyakkanlah Harta ku, Panjangkanlah Umurku, 
Ampunilah Daku, Berkatilah Apa Sahaja Yang Telah Kau
 Kurniakan Kepada ku.